Kundsupport
-
Alla surfar - Inga pågående driftstörningar
Vanliga frågor
För att öka hastigheten på ditt internet går du raka vägen till Tjänsteportalen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. och väljer den hastighet och leverantör du önskar. Tjänsten aktiveras vanligtvis omgående efter utförd beställning men aktiveringen kan dröja vid eventuella, tekniska problem. Vid frågor om beställd tjänst rekommenderar vi dig att kontakta vald tjänsteleverantör.
Utforska och beställ i Tjänsteportalen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
För att kunna använda din anslutning och beställa tjänster från någon av våra tjänsteleverantörer behöver du ett nätavtal. I nätavtalet ingår en grundtjänst om 2 Mbit/s.
Med ett Serviceavtal hos oss byter vi ut, eller reparerar, din tjänstefördelare kostnadsfritt. Välj bland snabb felavhjälpning eller jättesnabb felavhjälpning.
Kontakta Kundservice
Öppettider Kundservice
Helgfria vardagar: 8-16
0200-120 035 / info@servanet.se
Eller besök oss på Norra järnvägsgatan 1 i Sundsvall, vardagar 08-16.
Om du/när du kontaktar oss, lämnar dina personuppgifter till oss kommer vi att hantera dessa i enlighet med Dataskyddsförordningen för att kunna hantera ditt ärende. Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter.
Vi är en samverkanspartner till Telekområdgivarna. Det innebär att du får kostnadsfri, opartisk, juridisk rådgivning av dem om dina konsumenträttigheter och skyldigheter. Du kan läsa mer om vad det innebär på deras webbplats Länk till annan webbplats.. Där hittar du också svar på de flesta frågor om avtal och abonnemang på telekomområdet.