Kundsupport
-
Alla surfar - Inga pågående driftstörningar
Vanliga frågor
För att öka hastigheten på ditt internet går du raka vägen till Tjänsteportalen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. och väljer den hastighet och leverantör du önskar. Inom 10 dagar får du information från leverantören att tjänsten är igång. Därefter följer du leverantörens instruktioner för inloggning och användning. Trasslar det kontaktar du leverantören.
Utforska och beställ i Tjänsteportalen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
För att kunna använda din anslutning och beställa tjänster från någon av våra tjänsteleverantörer behöver du ett nätavtal. I nätavtalet ingår en grundtjänst om 2 Mbit/s.
Med ett Serviceavtal hos oss byter vi ut, eller reparerar, din tjänstefördelare kostnadsfritt. Välj bland snabb felavhjälpning eller jättesnabb felavhjälpning.
Kontakta Kundservice
Eller besök oss på Norra järnvägsgatan 1 i Sundsvall, vardagar 08-16.
Om du/när du kontaktar oss, lämnar dina personuppgifter till oss kommer vi att hantera dessa i enlighet med Dataskyddsförordningen för att kunna hantera ditt ärende. Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter.