Hur kan vi hjälpa dig?

Tillsammans försöker vi alltid att göra vårt yttersta för att du ska få svar på dina frågor. Vår kundservice vänder sig i huvudsak till dig som använder ServaNets grundtjänst (2 Mbit/s).
Här hittar du länkar till hur du kommer igång med dina internettjänster, vart du tecknar nätavtal och mycket mer. Vi har listat de vanligaste frågorna vi får på "Frågor och svar"-sidan. Föredrar du att chatta istället för att ringa eller maila oss kan du ställa dina frågor på Facebook Messenger.

Felanmälan privatsupport

Öppettider kundcenter (för fakturafrågor, byggfrågor, nätavtal eller annat)

  • Vardagar: 08:30 - 16:00
  • Helger och helgdagar: Stängt

Öppettider teknisk support

  • Vardagar: 08:30 - 22:00
  • Helger och helgdagar: 09:00 - 22:00

Kontaktuppgifter

  • E-post:
  • Telefon: 0200-120 035
  • Kontaktformulär
  • Förfrågningar som berör utbyggnadslagen:
Om du, när du kontaktar oss, lämnar dina personuppgifter till oss kommer vi att hantera dessa i enlighet med Dataskyddsförordningen för att kunna hantera ditt ärende. Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter.

Besök oss gärna!

  • Sundsvall (Huvudkontoret): Förrådsgatan 5, 856 33 Sundsvall
  • Härnösand: Torsgatan 8, 871 42 Härnösand
  • Ånge: Verkmästargatan 4, 841 32 Ånge
  • Ragunda: Ängevägen 1, 830 76 Stugun
  • Strömsund: Ramselevägen 1, 833 35 Strömsund - Öppet på måndagar mellan 12:00-17:00 och tisdagar mellan 10:00-18:00 OBS! Sommarstängt v 28-31 (9 juli - 5 aug)

Uppgifter:

  • Organisationsnummer: 556765-9296
  • Postadress: ServaNet AB, 851 85 Sundsvall
  • Leveransadress: ServaNet AB, Industrigatan 13, 856 33 Sundsvall
  • Faktureringsadress: ServaNet AB, FAKTUROR, 851 85 Sundsvall | eller mail till
Gilla oss på facebook