Fint resultat på 2024-års kundundersökning
Vi på Servanet är stolta över att ha nått ett NKI på 79,6 i 2024 års kundundersökning. Resultatet visar att våra kunder uppskattar vårt engagemang för service och kvalitet, samtidigt som vi ser möjligheter att utvecklas ytterligare.
Trygga, redo och möjliggörare
Den senaste kundundersökningen, som genomfördes i december, visar att vårt arbete för att sätta kunden i fokus ger resultat. Årets Nöjd Kund Index (NKI) landar på 79,6 på en 100 gradig skala. För att sätta siffrorna i perspektiv ligger branschens genomsnitt enligt Svenskt Kvalitetsindex på 68. Detta visar att vi inte bara presterar över genomsnittet utan också fortsätter att stärka vår roll som en pålitlig och lösningsfokuserad aktör. Vi är glada över att våra kunder upplever oss som trygga, redo och möjliggörare.
Vi lyssnar och utvecklas tillsammans
Vi vill rikta ett stort tack till alla som tog sig tid att delta i undersökningen. Era synpunkter hjälper oss inte bara att växa som företag utan också att bygga framtidens digitala samhälle – tillsammans med er.