Din faktura

Vi fakturerar dig en månad i förskott och du kan välja något av de här betalningssätten
Pappersfaktura 19kr/faktura
E-faktura via bank 0 kr
Autogiro 0 kr*
* Gäller i kombination med fakturautskick via post. Pappersfakturan påförs ingen faktureringsavgift i kombination med autogiro.

Pappersfaktura

Om du inte själv väljer ett annat betalningssätt kommer du att få vanliga pappersfakturor i din brevlåda från oss. Du kan när som helst byta till något av våra andra alternativ.

E-faktura via bank

Vill du slippa få fakturan i brevlådan kan du få den elektroniskt direkt till din internetbank. Både smidigt och miljövänligt.
Så här anmäler du: I din internetbank lägger du till ServaNet AB som e-fakturamottagare. Vid registreringen anger du ditt kundnummer hos ServaNet, du hittar kundnumret på en ServaNet-faktura. Tjänsten blir i regel aktiverad till nästa månadsfakturering, men inkommer anmälan för nära inpå en fakturering kan du hinna få ytterligare en vanlig faktura innan din betalningsmetod blir e-faktura.

Autogiro

Med autogiro dras beloppet direkt från ditt bankkonto på förfallodatumet och du behöver inte göra någon registrering i din internetbank. Tänk på att se till att det finns täckning på kontot på förfallodatumet när beloppet ska dras.
Så här anmäler du: Det måste vara samma person som anmäler autogiro som tecknat avtal med ServaNet. För att aktivera autogiro ska du fylla i en autogiroanmälan och skicka in till oss. Kontakta oss så skickar vi en ansökningsblankett till dig. Det tar 2-3 veckor från det att vi fått in din ansökan till att autogirotjänsten är aktiverad.
E-postfakturering utgår!
Från och med 1 maj utgår faktureringsalternativet e-post. Här på sidan kan du se vilka faktureringsalternativ vi har och hur du gör för att ändra ditt betalsätt. Gör du inget aktivt val så kommer du automatiskt få vanlig pappersfaktura vid nästa utskick, dock utan kostnad första gången. Då har du god tid på dig att göra ett val som inte innebär någon kostnad.
#inlineditbutton